عنوان

دانلود بازی کامپیوتر برای اندروید ))))

منبع اصلی

دانلود بازی

به پست های

دانلود بازی تخته نرد

دانلود گیم

کامپیوترهای خانگی، از پنتیوم ها تا اجرای بازی های پیچیده
اولین آشنائی خود من با دنیای بازی های کامپیوتری با بازی های دسکتاپ شروع شد. از بازی FIFA 98. آن روزها یک پنتیوم 3 با حداقل 2 گیگ بایت هارد می توانست یک فیفا 98 را بروی ویندوز نود و هشت اجرا کند. حالا حتی نام پنتیوم 3 و 2 گیگابایت هارد عجیب به نظر می رسد. این روزها با آمدن بازی هایی با گرافیک بسیار بالا و پیچیدگی های گیم پلی آنها موجب شده است، برای بازی های کامپیوتر ، شما نیازمند CPU هائی با بالاترین کارائی و همچنین کارت گرافیک هائی پیچیده و نیرومند باشید. دیگر خبری هم از اینترنت های Dial Up و صدای عجیب آنها نیست؛ شما این روزها می توانید با دانلود بازی رایگان برای کامپیوتر با اینترنت های سریع، هر عنوان بازی را که دوست دارید را، در کمتر از چند ساعت در اختیار داشته باشید. با تسلط کنسول ها بر دنیای بازی های دیجیتال بسیاری تصور داشتند، عمر بازی کردن بر روی سیستم های دسکتاپ خانگی به پایان رسیده است؛ این باور با ورود موبایل های هوشمند به دنیای بازی های آنلاین تقویت شد. ( اگر به موضوع بازی¬های موبایل در نسخه¬های اندروید و آی او اس علاقه¬مند هستید، می¬توانید سایر مقالات ما را هم مطالعه کنید ) حالا ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوئیم : اگر گیمر حرفه ای هستید، هرگز دنیای بازی های دسکتاپ را رها نکنید! در ادامه ی این مقاله چند اکسسوری قابل تهیه دنیای بازی های کامپیوتر را به شما معرفی خواهیم کرد، و به شما قول می دهیم تجربه ی بازی کردن با آنها را هرگز فراموش نمی کنید. در انتها هم اشاره ای داریم به برخی از بهترین عنوان های بازی در سالهای اخیر. پس شروع کنیم ….

لوازم جانبی بازی با کامپیوتر؛ تجربه ای نزدیکتر از همیشه
در ابتدای این بخش و قبل از آنکه با مطالعه لیست به بنده بگوئید : ” خوب این اکسسوری ها عالی هستند؛ ولی تهیه این ها بسیار سخت است! ” همین جا به شما می گویم حق با شما است. ( در این لیست از دستگاه های چند هزار دلاری خبری نیست ) اما به این نکته هم توجه کنید، دنیای بازی های دسکتاپ و همچنین فراوانی امکان دانلود بازی رایگان برای کامپیوتر توسط کاربران خانگی؛ موجب شده است بسیاری از فعالین حوزه ی سخت افزارهای کامپیوتری، نیم نگاهی هم به اکسسوری های بازی های تحت ویندوز داشته باشند. علاوه بر این سایت های معتبری هم وجود دارند که می توانند سفارشات شما را جهت تهیه ابزارهای کمکی بازی های دسکتاپ فراهم نمایند. بازی کردن در PC مزایا و معایب مختلفی دارد. سختی ها و معایب آن هم اکثرا در حوزه ی سخت افزار است؛ جایی که شما به عنوان یک گیمر، برای اینکه صاحب یک دستگاه بی نقص برای اجرای بازی های به روز باشید، می باید سیستمی بسیار قوی از نظر سخت افزاری تهیه کنید. و یا اگر به صورت حرفه ای و آنلاین مشغول به بازی هستید، باید چند اکسسوری کاربردی هم تهیه کنید. اما تمام این سختی ها بی حاصل نخواهد بود : داشتن یک مانیتور یکپارچه، یک ست رانندگی حرفه ای و یا یک موس و کیبرد مخصوص گیمرها قطعا یک مزیت برای شما در مقابله با رقبای آنلاین تان خواهد بود. در هنگامی که سختی تهیه این سخت افزارها را متحمل می شوید، به خاطر داشته باشید پس از تهیه آنها در کمتر از چند ساعت می توانید هر عنوان بازی روز را که بخواهید تنها با جستجو در اینترنت بدست آورید. شما به راحتی می توانید در هر عنوانی که بخواهید اقدام به دانلود بازی رایگان برای کامپیوتر کنید. در ادامه نگاهی داریم به کاربردی ترین اکسسوری های دنیای بازی های کامپیوتر که راحتتر قابل تهیه هستند :
1.
کیبورد لاجی تک ( جی پُرو ) – Logitech G Pro Keyboard
کیبوردی که به گفته ی لاجی تک به تمامی اشاره های شما همچون یک پیانو پاسخ می دهد. این کیبورد بسیار سریع و حرفه ای است و برای واکنش های سریع دنیای بازی های دیجیتال طراحی گردیده است.
2.
موس مخصوص بازی ( رِیزر مامبا ) – Razer Mamba Gaming Mouse
شاید در ابتدا بگوئید : ” موس که دیگر چیز پیچیده ای نیست ” ولی من به شما می گویم فقط کافی است یکبار با موس های سرعت بالای مخصوص گیمرها بازی کنید و ببینید چقدر به یک موس حرفه ای نیاز دارید.

3. هد ست سری ( G930 لاجی تک ) – Logitech G930
با این هدست هرگز ارتباط شما با هم تیم هایتان دچار حتی اندکی اختلال هم نمی گردد. از دیگر مزایای این سری، طراحی فوق العاده ی آن برای جایگیری بر روی سر است، تا شما به راحتی بتوانید ساعت ها مشغول بازی PC باشید و حتی فراموش کنید که هدست روی سر شما است.

بهترین بازی های دسکتاپ روز :
در پایان این مقاله لیستی داریم از بهترین بازی های روزی که توسط منتقدین و گیمرهای سایت معتبر بازی های کامپیوتر، pcgamer.com معرفی شده است. امیدواریم از آنها لذت ببرید.

1. Assassin’s Creed Odyssey
2. Forza Horizon 4
3. Return of the Obra Dinn
4. Rainbow Six Siege
5. Fortnite Battle Royale
6. Warframe
7. Shadow of the Tomb Raider
8. Two Point Hospital

جهت اطلاع از دانلود بازی برای آیفون هم میتوانید به پست مذکور سر بزنید